E-marketing
Pytajnik

Marketing internetowy pozwala realizować strategiczne założenia firmy w zakresie budowania relacji z Klientem przy wykorzystaniu narzędzi opartych o technologie internetowe.

Narzędzia marketingu internetowego można podzielić między innymi na :

  • Kampanie internetowe są częścią strategii komunikacji internetowej, w której pomysły i kreacje muszą być dokładnie dopasowane do docelowej grupy odbiorców . Obecnie oprócz pozycjonowania strony bardzo istotną częścią kampanii internetowej stają się reklamy kontekstowe.

  • Kampanie mailingowe to forma marketingu bezpośredniego realizowana przy pomocy poczty elektronicznej. Głównym zadaniem tej kampanii jest stworzenie wiadomości, która zainteresuje odbiorcę i nie zostanie potraktowana jako spam czyli niechciana wiadomość wysłana drogą elektroniczną.

  • Infobrokering oznacza wyszukiwanie i weryfikowanie informacji biznesowych na zlecenie. Niejednokrotnie podczas próby podejścia do nowej inwestycji, firmy pragną posiąść szeroką gamę informacji gospodarczej, która pomoże we wdrożeniu nowego produktu czy usługi na rynek.